Logo BIP

Wersja kontrastowa Pomniejsz Powiększ

Zadaj pytanie Drukuj

Ogłoszenie o wyniku naboru

                                                                                  Osiedle Niewiadów dn. 15 maja 2023 r.

 

  

 

CUW.111.2.2023.MO

 

 

 

OGŁOSZENIE O WYNIKU NABORU

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

REFERENTA DS. KSIĘGOWOŚCI

 

 

            Kierownik Centrum Usług Wspólnych Gminy Ujazd  informuje, że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko, do zatrudnienia na stanowisku referenta ds. księgowości wybrana została Pani Natalia Woźniak, zamieszkała Komorów.

 

Uzasadnienie wyboru:

Pani Natalia Woźniak spełniła wymagania formalne i dodatkowe wskazane w ogłoszeniu o naborze. Wykazała się kwalifikacjami predysponującymi ją do pracy na stanowisku referenta ds. księgowości w Centrum Usług Wspólnych Gminy Ujazd.  Posiadana przez Panią Natalię Woźniak wiedza i doświadczenie umożliwią właściwe wykonywanie zadań na w/w stanowisku.

 

 

 

OGŁOSZENIE O WYNIKU NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE REFERENTA DS. KSIĘGOWOŚCI [PDF]


Wyświetlony: 2612

Dodany 15.05.2023 11:59:08 przez Angelika Woźniak-Podolczak

Autor dokumentu Angelika Woźniak-Podolczak

Ważny do: bezterminowo

Modyfikacja: 15.05.2023 11:59:08 przez Angelika Woźniak-Podolczak

Historia zmian [0]

Zadaj pytanie Drukuj

OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO REFERENTA DS. KSIĘGOWOŚCI



OGŁOSZENIE O NABORZE

 

KIEROWNIK CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY UJAZD

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO

REFERENTA ds. KSIĘGOWOŚCI

 

Wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy

Numer ewidencyjny naboru: CUW.111.2.2023.MO

Data publikacji ogłoszenia: 28 kwietnia 2023 r.

Termin składania ofert: 9 maja 2023 r.

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: poniżej 6%

 

Warunki pracy na stanowisku:

  • praca jednozmianowa,
  • narzędzia pracy – komputer i sprzęt biurowy,
  • bezpieczne warunki pracy na stanowisku,
  • stanowisko pracy znajduje się na parterze, budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją ruchu.

 

Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie (nie przewiduje się możliwości zatrudnienia cudzoziemców),
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • wykształcenie: minimum wykształcenie średnie.

 

Wymagania dodatkowe:

  • bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów:

            -ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym

            (Dz. U. z 2023 poz. 40 ze zm.),   

            -ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych

            (Dz.U. z 2022 r.  poz. 530),

            -ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych

            (Dz.U. z 2022 r. poz. 1634 ze zm.),

            -ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości

            (Dz.U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.),

            -ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług 

            (Dz.U. z 2022 r. poz. 931 ze zm.),

            -ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych

            (Dz.U. z 2021 r. poz. 289),

            -ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych

            (Dz.U. z 2022 r. poz. 2587 ze zm.)

            -ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych

            (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).

  • znajomość programów biurowych, w szczególności edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego,
  • znajomość programu „Księgowość budżetowa”,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność sporządzania sprawozdań i analiz,
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce,
  • bardzo dobra umiejętność organizacji pracy,
  • umiejętność pracy w zespole oraz współpracy z innymi pracownikami,
  • komunikatywność, odpowiedzialność, samodzielność.

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • przyjmowanie i sprawdzanie dowodów księgowych,
  • weryfikowanie pod względem formalnym i rachunkowym dowodów księgowych,
  • dokonywanie czynności dekretacji dowodów księgowych,
  • księgowanie dokumentów księgowych,
  • przygotowywanie w systemie bankowym przelewów z zachowaniem terminów płatności,
  • archiwizowanie dokumentacji księgowej,
  • sporządzanie sprawozdań finansowych,
  • sporządzanie sprawozdań budżetowych,
  • rozlicznie podatku od towarów i usług:

                -sporządzanie i wystawianie faktur,

                -prowadzenie rejestru sprzedaży i zakupu,

                -sporządzanie deklaracji vat-7.

 

Oferta kandydata musi zawierać:

  • list motywacyjny,
  • curriculum vitae,
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  • kopie dokumentów potwierdzających staż pracy tj. świadectw pracy i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,
  • osoby niepełnosprawne – kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych,
  • oświadczenie kandydata  o posiadaniu obywatelstwa polskiego, pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach (np. CV) – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO,   
  • podpisaną klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych.

  

Pani(a) dane będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.

Kserokopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem (poświadczenia może dokonać osoba składająca dokumenty).

Dokumenty zawarte w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem „Nabór na stanowisko referenta ds. księgowości”, należy składać osobiście
w sekretariacie Centrum Usług Wspólnych Gminy Ujazd (pokój numer 1) lub przesłać na adres Centrum Usług Wspólnych Gminy Ujazd, Osiedle Niewiadów 27, 97-225 Ujazd, w terminie do dnia  9 maja 2023 r. do godz. 15.30.

 

Za datę doręczenia uważa się datę otrzymania dokumentów przez Urząd  (datę wpływu). Dokumenty doręczone po w/w terminie składania dokumentów nie będą rozpatrywane.

 

Ogłoszenie o naborze [PDF]

Oświadczenie przetwarzania danych osobowych [PDF]

Kwestionariusz dla kandydata [PDF]

Klauzula informacyjna [PDF]


Wyświetlony: 2783

Dodany 28.04.2023 14:21:33 przez Angelika Woźniak-Podolczak

Autor dokumentu Angelika Woźniak-Podolczak

Ważny do: bezterminowo

Modyfikacja: 28.04.2023 14:21:33 przez Angelika Woźniak-Podolczak

Historia zmian [0]

Zadaj pytanie Drukuj

Ogłoszenie o wyniku naboru

                                                                                  Osiedle Niewiadów dn. 31 marca 2023 r.

 

  

 

CUW.111.1.2023.MO

 

 

 

OGŁOSZENIE O WYNIKU NABORU

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

SPECJALISTA DS. WYNAGRODZEŃ

 

 

            Kierownik Centrum Usług Wspólnych Gminy Ujazd  informuje, że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko, do zatrudnienia na stanowisku specjalista ds. wynagrodzeń wybrana została Pani Żaneta Kut, zamieszkała Sangrodz.

 

Uzasadnienie wyboru:

Pani Żaneta Kut spełniła wymagania formalne i dodatkowe wskazane w ogłoszeniu o naborze. Wykazała się kwalifikacjami predysponującymi ją do pracy na stanowisku specjalista ds. wynagrodzeń w Centrum Usług Wspólnych Gminy Ujazd.  Posiadana przez Panią Żanetę Kut wiedza i doświadczenie umożliwią właściwe wykonywanie zadań na w/w stanowisku.

 

 

 

OGŁOSZENIE O WYNIKU NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE SPECJALISTA DS. WYNAGRODZEŃ [PDF]


Wyświetlony: 2647

Dodany 31.03.2023 10:25:21 przez Angelika Woźniak-Podolczak

Autor dokumentu Angelika Woźniak-Podolczak

Ważny do: bezterminowo

Modyfikacja: 31.03.2023 10:25:21 przez Angelika Woźniak-Podolczak

Historia zmian [0]

Zadaj pytanie Drukuj

OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO SPECJALISTY DS. WYNAGRODZEŃ



OGŁOSZENIE O NABORZE

 

KIEROWNIK CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY UJAZD

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO

SPECJALISTY DS. WYNAGRODZEŃ

 

Wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy

Numer ewidencyjny naboru: CUW.111.1.2023.MO

Data publikacji ogłoszenia: 14 marca 2023 r.

Termin składania ofert: 24 marca 2023 r.

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: poniżej 6%

 

Warunki pracy na stanowisku:

  • praca jednozmianowa,
  • narzędzia pracy – komputer i sprzęt biurowy,
  • bezpieczne warunki pracy na stanowisku,
  • stanowisko pracy znajduje się na parterze, budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją ruchu.

 

Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie (nie przewiduje się możliwości zatrudnienia cudzoziemców),
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • wykształcenie: minimum wykształcenie średnie.

 

Wymagania dodatkowe:

  • bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów:

            -ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym

            (Dz.U. z 2023 r. poz. 40),   

            -ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych

            (Dz.U. z 2022 r. poz. 530),

            -ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy
            (Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.),

            -ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela

            (Dz.U. z 2021 r. poz. 1762 ze zm.) 

            -ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych

            (Dz.U. z 2022 r. poz. 1634 ze zm.),

            -ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń

            (Dz.U. z 2022 r. poz. 1009 ze zm.),

            -ustawy z dnia 25 czerwca 1999 r. o oświadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia
             społecznego w razie choroby i macierzyństwa (Dz.U. z 2022 r. poz. 1732 ze zm.),

            -ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych

            (Dz.U. z 2022 r. poz. 530),

            -ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów
             publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 289),

            -ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych

            (Dz.U. z 2022 r. poz. 2647 ze zm.)

            -ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych

            (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).

  • znajomość programów biurowych, w szczególności edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego,
  • znajomość programu „Kadry i płace”, „Płatnik”,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność sporządzania sprawozdań i analiz,
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce,
  • bardzo dobra umiejętność organizacji pracy,
  • umiejętność pracy w zespole oraz współpracy z innymi pracownikami,
  • komunikatywność, odpowiedzialność, samodzielność.

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • naliczanie wynagrodzeń, umów cywilno-prawnych i innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy w oparciu o stosowne przepisy prawa,
  • dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń lub innych świadczeń,
  • naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego, 
  • sporządzanie dokumentów wymaganych przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych w celu wypłaty zasiłków z ubezpieczenia społecznego,
  • opracowywanie raportów i rozliczeń wymaganych przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Główny Urząd Statystyczny oraz Urząd Skarbowy,
  • sporządzanie deklaracji podatkowych związanych z podatkiem dochodowym od osób fizycznych,
  • przygotowywanie zaświadczeń o wysokości wynagrodzeń  dla pracowników,
  • sporządzanie dokumentów do celów emerytalno-rentowych,
  • archiwizowanie dokumentów dot. wynagrodzeń.


Oferta kandydata musi zawierać:

  • list motywacyjny,
  • curriculum vitae,
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  • kopie dokumentów potwierdzających staż pracy tj. świadectw pracy i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,
  • osoby niepełnosprawne – kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych,
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego, pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach (np. CV) – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO,   
  • podpisaną klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych.

  

Pani(a) dane będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.

Kserokopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem (poświadczenia może dokonać osoba składająca dokumenty).

Dokumenty zawarte w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem „Nabór na stanowisko specjalisty ds. wynagrodzeń”, należy składać osobiście
w sekretariacie Centrum Usług Wspólnych Gminy Ujazd (pokój numer 1) lub przesłać na adres Centrum Usług Wspólnych Gminy Ujazd, Osiedle Niewiadów 27, 97-225 Ujazd, w terminie do dnia 24 marca 2023 r. do godz. 15.30.

 

Za datę doręczenia uważa się datę otrzymania dokumentów przez Urząd (datę wpływu). Dokumenty doręczone po w/w terminie składania dokumentów nie będą rozpatrywane.

 

Ogłoszenie o naborze [PDF]

Oświadczenie przetwarzania danych osobowych [PDF]

Kwestionariusz dla kandydata [PDF]

Klauzula informacyjna [PDF]


Wyświetlony: 4758

Dodany 14.03.2023 10:25:12 przez Angelika Woźniak-Podolczak

Autor dokumentu Angelika Woźniak-Podolczak

Ważny do: bezterminowo

Modyfikacja: 14.03.2023 10:29:26 przez Angelika Woźniak-Podolczak

Historia zmian [2]

Zadaj pytanie Drukuj

Ogłoszenie o wyniku naboru

                                                                                  Osiedle Niewiadów dn. 21 grudnia 2022 r.

 

  

 

CUW.111.2.2022.MO

 

 

 

OGŁOSZENIE O WYNIKU NABORU

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

REFERENTA DS. KSIĘGOWOŚCI

 

 

            Kierownik Centrum Usług Wspólnych Gminy Ujazd  informuje, że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko, do zatrudnienia na stanowisku referenta ds. księgowości wybrana została Pani Weronika Szymańska, zamieszkała Osiedle Niewiadów.

 

Uzasadnienie wyboru:

Pani Weronika Szymańska spełniła wymagania formalne i dodatkowe wskazane w ogłoszeniu o naborze. Wykazała się kwalifikacjami predysponującymi ją do pracy na stanowisku referenta ds. księgowości w Centrum Usług Wspólnych Gminy Ujazd.  Posiadana przez Panią Weronikę Szymańską wiedza i doświadczenie umożliwią właściwe wykonywanie zadań na w/w stanowisku.

 

 

 

OGŁOSZENIE O WYNIKU NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE REFERENTA DS. KSIĘGOWOŚCI [PDF]


Wyświetlony: 2757

Dodany 21.12.2022 13:30:49 przez Angelika Woźniak-Podolczak

Autor dokumentu Angelika Woźniak-Podolczak

Ważny do: bezterminowo

Modyfikacja: 21.12.2022 13:30:49 przez Angelika Woźniak-Podolczak

Historia zmian [0]

Zadaj pytanie Drukuj

OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO REFERENTA DS. KSIĘGOWOŚCI



OGŁOSZENIE O NABORZE

 

KIEROWNIK CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY UJAZD

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO

REFERENTA ds. KSIĘGOWOŚCI

 

Wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy

Numer ewidencyjny naboru: CUW.111.2.2022.MO

Data publikacji ogłoszenia: 9 grudnia 2022 r.

Termin składania ofert: 19 grudnia  2022 r.

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: poniżej 6%

 

Warunki pracy na stanowisku:

  • praca jednozmianowa,
  • narzędzia pracy – komputer i sprzęt biurowy,
  • bezpieczne warunki pracy na stanowisku,
  • stanowisko pracy znajduje się na parterze, budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją ruchu.

 

Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie (nie przewiduje się możliwości zatrudnienia cudzoziemców),
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • wykształcenie: minimum wykształcenie średnie.

 

Wymagania dodatkowe:

  • bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów:

            -ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym

            (Dz. U. z 2022 poz. 559 ze zm.),   

            -ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych

            (Dz.U. z 2022 r.  poz. 530),

            -ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych

            (Dz.U. z 2022 r. poz. 1634 ze zm.),

            -ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości

            (Dz.U. z 2022 r. poz. 1488),

            -ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług 

            (Dz.U. z 2022 r. poz. 931 ze zm.),

            -ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych

            (Dz.U. z 2021 r. poz. 289),

            -ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych

            (Dz.U. z 2022 r. poz. 583 ze zm.)

            -ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych

            (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).

  • znajomość programów biurowych, w szczególności edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego,
  • znajomość programu „Księgowość budżetowa”,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność sporządzania sprawozdań i analiz,
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce,
  • bardzo dobra umiejętność organizacji pracy,
  • umiejętność pracy w zespole oraz współpracy z innymi pracownikami,
  • komunikatywność, odpowiedzialność, samodzielność.

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • przyjmowanie i sprawdzanie dowodów księgowych,
  • weryfikowanie pod względem formalnym i rachunkowym dowodów księgowych,
  • dokonywanie czynności dekretacji dowodów księgowych,
  • księgowanie dokumentów księgowych,
  • przygotowywanie w systemie bankowym przelewów z zachowaniem terminów płatności,
  • archiwizowanie dokumentacji księgowej,
  • sporządzanie sprawozdań finansowych,
  • sporządzanie sprawozdań budżetowych,
  • rozlicznie podatku od towarów i usług:

                -sporządzanie i wystawianie faktur,

                -prowadzenie rejestru sprzedaży i zakupu,

                -sporządzanie deklaracji vat-7.

 

Oferta kandydata musi zawierać:

  • list motywacyjny,
  • curriculum vitae,
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  • kopie dokumentów potwierdzających staż pracy tj. świadectw pracy i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,
  • osoby niepełnosprawne – kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych,
  • oświadczenie kandydata  o posiadaniu obywatelstwa polskiego, pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach (np. CV) – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO,   
  • podpisaną klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych.

  

Pani(a) dane będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.

Kserokopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem (poświadczenia może dokonać osoba składająca dokumenty).

Dokumenty zawarte w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem „Nabór na stanowisko referenta ds. księgowości”, należy składać osobiście
w sekretariacie Centrum Usług Wspólnych Gminy Ujazd (pokój numer 1) lub przesłać na adres Centrum Usług Wspólnych Gminy Ujazd, Osiedle Niewiadów 27, 97-225 Ujazd, w terminie do dnia  19 grudnia 2022 r. do godz. 15.30.

 

Za datę doręczenia uważa się datę otrzymania dokumentów przez Urząd  (datę wpływu). Dokumenty doręczone po w/w terminie składania dokumentów nie będą rozpatrywane.

 

Ogłoszenie o naborze [PDF]

Oświadczenie przetwarzania danych osobowych [PDF]

Kwestionariusz dla kandydata [PDF]

Klauzula informacyjna [PDF]


Wyświetlony: 5976

Dodany 09.12.2022 15:42:26 przez Angelika Woźniak-Podolczak

Autor dokumentu Angelika Woźniak-Podolczak

Ważny do: bezterminowo

Modyfikacja: 09.12.2022 15:57:04 przez Angelika Woźniak-Podolczak

Historia zmian [3]

Najnowsze

10.09.2025 11:14

DOWOŻENIE UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH W ROKU SZKOLNYM 2025/2026

Czytaj dalej...

10.09.2025 11:13

DOWOŻENIE UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH W ROKU SZKOLNYM 2025/2026

Czytaj dalej...

22.08.2025 15:40

na rok szkolny 2025/2026

Czytaj dalej...

13.08.2025 14:50

Dane kontaktowe:

Czytaj dalej...

13.08.2025 14:46

Dane kontaktowe:

Czytaj dalej...

13.08.2025 14:45

Dane kontaktowe:

Czytaj dalej...

Redaktorzy

Angelika Woźniak-Podolczak Zadaj pytanie

Tel: 44 7192111

Fax:


Paulina Goździk Zadaj pytanie

Tel: 447192111

Fax: