Ogłoszenie o wyniku naboru
Osiedle Niewiadów dn. 15 maja 2023 r.
CUW.111.2.2023.MO
OGŁOSZENIE O WYNIKU NABORU
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
REFERENTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Kierownik Centrum Usług Wspólnych Gminy Ujazd informuje, że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko, do zatrudnienia na stanowisku referenta ds. księgowości wybrana została Pani Natalia Woźniak, zamieszkała Komorów.
Uzasadnienie wyboru:
Pani Natalia Woźniak spełniła wymagania formalne i dodatkowe wskazane w ogłoszeniu o naborze. Wykazała się kwalifikacjami predysponującymi ją do pracy na stanowisku referenta ds. księgowości w Centrum Usług Wspólnych Gminy Ujazd. Posiadana przez Panią Natalię Woźniak wiedza i doświadczenie umożliwią właściwe wykonywanie zadań na w/w stanowisku.
OGŁOSZENIE O WYNIKU NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE REFERENTA DS. KSIĘGOWOŚCI [PDF]
Wyświetlony: 2612
Dodany 15.05.2023 11:59:08 przez Angelika Woźniak-Podolczak
Autor dokumentu Angelika Woźniak-Podolczak
Ważny do: bezterminowo
Modyfikacja: 15.05.2023 11:59:08 przez Angelika Woźniak-Podolczak
Historia zmian [0]
OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO REFERENTA DS. KSIĘGOWOŚCI
OGŁOSZENIE O NABORZE
KIEROWNIK CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY UJAZD
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO
REFERENTA ds. KSIĘGOWOŚCI
Wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy
Numer ewidencyjny naboru: CUW.111.2.2023.MO
Data publikacji ogłoszenia: 28 kwietnia 2023 r.
Termin składania ofert: 9 maja 2023 r.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: poniżej 6%
Warunki pracy na stanowisku:
- praca jednozmianowa,
- narzędzia pracy – komputer i sprzęt biurowy,
- bezpieczne warunki pracy na stanowisku,
- stanowisko pracy znajduje się na parterze, budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją ruchu.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie (nie przewiduje się możliwości zatrudnienia cudzoziemców),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie: minimum wykształcenie średnie.
Wymagania dodatkowe:
- bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów:
-ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
(Dz. U. z 2023 poz. 40 ze zm.),
-ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz.U. z 2022 r. poz. 530),
-ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych
(Dz.U. z 2022 r. poz. 1634 ze zm.),
-ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości
(Dz.U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.),
-ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług
(Dz.U. z 2022 r. poz. 931 ze zm.),
-ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
(Dz.U. z 2021 r. poz. 289),
-ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych
(Dz.U. z 2022 r. poz. 2587 ze zm.)
-ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych
(Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).
- znajomość programów biurowych, w szczególności edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego,
- znajomość programu „Księgowość budżetowa”,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność sporządzania sprawozdań i analiz,
- umiejętność stosowania prawa w praktyce,
- bardzo dobra umiejętność organizacji pracy,
- umiejętność pracy w zespole oraz współpracy z innymi pracownikami,
- komunikatywność, odpowiedzialność, samodzielność.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- przyjmowanie i sprawdzanie dowodów księgowych,
- weryfikowanie pod względem formalnym i rachunkowym dowodów księgowych,
- dokonywanie czynności dekretacji dowodów księgowych,
- księgowanie dokumentów księgowych,
- przygotowywanie w systemie bankowym przelewów z zachowaniem terminów płatności,
- archiwizowanie dokumentacji księgowej,
- sporządzanie sprawozdań finansowych,
- sporządzanie sprawozdań budżetowych,
- rozlicznie podatku od towarów i usług:
-sporządzanie i wystawianie faktur,
-prowadzenie rejestru sprzedaży i zakupu,
-sporządzanie deklaracji vat-7.
Oferta kandydata musi zawierać:
- list motywacyjny,
- curriculum vitae,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy tj. świadectw pracy i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,
- osoby niepełnosprawne – kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego, pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach (np. CV) – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO,
- podpisaną klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych.
Pani(a) dane będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.
Kserokopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem (poświadczenia może dokonać osoba składająca dokumenty).
Dokumenty zawarte w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem „Nabór na stanowisko referenta ds. księgowości”, należy składać osobiście
w sekretariacie Centrum Usług Wspólnych Gminy Ujazd (pokój numer 1) lub przesłać na adres Centrum Usług Wspólnych Gminy Ujazd, Osiedle Niewiadów 27, 97-225 Ujazd, w terminie do dnia 9 maja 2023 r. do godz. 15.30.
Za datę doręczenia uważa się datę otrzymania dokumentów przez Urząd (datę wpływu). Dokumenty doręczone po w/w terminie składania dokumentów nie będą rozpatrywane.
Ogłoszenie o naborze [PDF]
Oświadczenie przetwarzania danych osobowych [PDF]
Kwestionariusz dla kandydata [PDF]
Klauzula informacyjna [PDF]
Wyświetlony: 2783
Dodany 28.04.2023 14:21:33 przez Angelika Woźniak-Podolczak
Autor dokumentu Angelika Woźniak-Podolczak
Ważny do: bezterminowo
Modyfikacja: 28.04.2023 14:21:33 przez Angelika Woźniak-Podolczak
Historia zmian [0]
Ogłoszenie o wyniku naboru
Osiedle Niewiadów dn. 31 marca 2023 r.
CUW.111.1.2023.MO
OGŁOSZENIE O WYNIKU NABORU
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
SPECJALISTA DS. WYNAGRODZEŃ
Kierownik Centrum Usług Wspólnych Gminy Ujazd informuje, że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko, do zatrudnienia na stanowisku specjalista ds. wynagrodzeń wybrana została Pani Żaneta Kut, zamieszkała Sangrodz.
Uzasadnienie wyboru:
Pani Żaneta Kut spełniła wymagania formalne i dodatkowe wskazane w ogłoszeniu o naborze. Wykazała się kwalifikacjami predysponującymi ją do pracy na stanowisku specjalista ds. wynagrodzeń w Centrum Usług Wspólnych Gminy Ujazd. Posiadana przez Panią Żanetę Kut wiedza i doświadczenie umożliwią właściwe wykonywanie zadań na w/w stanowisku.
OGŁOSZENIE O WYNIKU NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE SPECJALISTA DS. WYNAGRODZEŃ [PDF]
Wyświetlony: 2647
Dodany 31.03.2023 10:25:21 przez Angelika Woźniak-Podolczak
Autor dokumentu Angelika Woźniak-Podolczak
Ważny do: bezterminowo
Modyfikacja: 31.03.2023 10:25:21 przez Angelika Woźniak-Podolczak
Historia zmian [0]
OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO SPECJALISTY DS. WYNAGRODZEŃ
OGŁOSZENIE O NABORZE
KIEROWNIK CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY UJAZD
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO
SPECJALISTY DS. WYNAGRODZEŃ
Wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy
Numer ewidencyjny naboru: CUW.111.1.2023.MO
Data publikacji ogłoszenia: 14 marca 2023 r.
Termin składania ofert: 24 marca 2023 r.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: poniżej 6%
Warunki pracy na stanowisku:
- praca jednozmianowa,
- narzędzia pracy – komputer i sprzęt biurowy,
- bezpieczne warunki pracy na stanowisku,
- stanowisko pracy znajduje się na parterze, budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją ruchu.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie (nie przewiduje się możliwości zatrudnienia cudzoziemców),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie: minimum wykształcenie średnie.
Wymagania dodatkowe:
- bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów:
-ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
(Dz.U. z 2023 r. poz. 40),
-ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz.U. z 2022 r. poz. 530),
-ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy
(Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.),
-ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela
(Dz.U. z 2021 r. poz. 1762 ze zm.)
-ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych
(Dz.U. z 2022 r. poz. 1634 ze zm.),
-ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń
(Dz.U. z 2022 r. poz. 1009 ze zm.),
-ustawy z dnia 25 czerwca 1999 r. o oświadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia
społecznego w razie choroby i macierzyństwa (Dz.U. z 2022 r. poz. 1732 ze zm.),
-ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz.U. z 2022 r. poz. 530),
-ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów
publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 289),
-ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych
(Dz.U. z 2022 r. poz. 2647 ze zm.)
-ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych
(Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).
- znajomość programów biurowych, w szczególności edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego,
- znajomość programu „Kadry i płace”, „Płatnik”,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność sporządzania sprawozdań i analiz,
- umiejętność stosowania prawa w praktyce,
- bardzo dobra umiejętność organizacji pracy,
- umiejętność pracy w zespole oraz współpracy z innymi pracownikami,
- komunikatywność, odpowiedzialność, samodzielność.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- naliczanie
wynagrodzeń, umów cywilno-prawnych i innych świadczeń wynikających ze stosunku
pracy w oparciu o stosowne przepisy prawa,
- dokonywanie
potrąceń z wynagrodzeń lub innych świadczeń,
- naliczanie
zasiłków z ubezpieczenia społecznego,
- sporządzanie
dokumentów wymaganych przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych w celu wypłaty
zasiłków z ubezpieczenia społecznego,
- opracowywanie
raportów i rozliczeń wymaganych przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Główny
Urząd Statystyczny oraz Urząd Skarbowy,
- sporządzanie
deklaracji podatkowych związanych z podatkiem dochodowym od osób fizycznych,
- przygotowywanie
zaświadczeń o wysokości wynagrodzeń dla
pracowników,
- sporządzanie
dokumentów do celów emerytalno-rentowych,
- archiwizowanie
dokumentów dot. wynagrodzeń.
Oferta kandydata musi zawierać:
- list motywacyjny,
- curriculum vitae,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy tj. świadectw pracy i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,
- osoby niepełnosprawne – kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego, pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach (np. CV) – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO,
- podpisaną klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych.
Pani(a) dane będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.
Kserokopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem (poświadczenia może dokonać osoba składająca dokumenty).
Dokumenty zawarte w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem „Nabór na stanowisko specjalisty ds. wynagrodzeń”, należy składać osobiście
w sekretariacie Centrum Usług Wspólnych Gminy Ujazd (pokój numer 1) lub przesłać na adres Centrum Usług Wspólnych Gminy Ujazd, Osiedle Niewiadów 27, 97-225 Ujazd, w terminie do dnia 24 marca 2023 r. do godz. 15.30.
Za datę doręczenia uważa się datę otrzymania dokumentów przez Urząd (datę wpływu). Dokumenty doręczone po w/w terminie składania dokumentów nie będą rozpatrywane.
Ogłoszenie o naborze [PDF]
Oświadczenie przetwarzania danych osobowych [PDF]
Kwestionariusz dla kandydata [PDF]
Klauzula informacyjna [PDF]
Wyświetlony: 4758
Dodany 14.03.2023 10:25:12 przez Angelika Woźniak-Podolczak
Autor dokumentu Angelika Woźniak-Podolczak
Ważny do: bezterminowo
Modyfikacja: 14.03.2023 10:29:26 przez Angelika Woźniak-Podolczak
Historia zmian [2]
Ogłoszenie o wyniku naboru
Osiedle Niewiadów dn. 21 grudnia 2022 r.
CUW.111.2.2022.MO
OGŁOSZENIE O WYNIKU NABORU
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
REFERENTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Kierownik Centrum Usług Wspólnych Gminy Ujazd informuje, że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko, do zatrudnienia na stanowisku referenta ds. księgowości wybrana została Pani Weronika Szymańska, zamieszkała Osiedle Niewiadów.
Uzasadnienie wyboru:
Pani Weronika Szymańska spełniła wymagania formalne i dodatkowe wskazane w ogłoszeniu o naborze. Wykazała się kwalifikacjami predysponującymi ją do pracy na stanowisku referenta ds. księgowości w Centrum Usług Wspólnych Gminy Ujazd. Posiadana przez Panią Weronikę Szymańską wiedza i doświadczenie umożliwią właściwe wykonywanie zadań na w/w stanowisku.
OGŁOSZENIE O WYNIKU NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE REFERENTA DS. KSIĘGOWOŚCI [PDF]
Wyświetlony: 2757
Dodany 21.12.2022 13:30:49 przez Angelika Woźniak-Podolczak
Autor dokumentu Angelika Woźniak-Podolczak
Ważny do: bezterminowo
Modyfikacja: 21.12.2022 13:30:49 przez Angelika Woźniak-Podolczak
Historia zmian [0]
OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO REFERENTA DS. KSIĘGOWOŚCI
OGŁOSZENIE O NABORZE
KIEROWNIK
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY UJAZD
OGŁASZA
NABÓR NA STANOWISKO
REFERENTA ds. KSIĘGOWOŚCI
Wymiar
czasu pracy: pełny
wymiar czasu pracy
Numer
ewidencyjny naboru:
CUW.111.2.2022.MO
Data
publikacji ogłoszenia:
9 grudnia 2022 r.
Termin
składania ofert: 19
grudnia 2022 r.
Informacja
o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: poniżej 6%
Warunki
pracy na stanowisku:
- praca
jednozmianowa,
- narzędzia
pracy – komputer i sprzęt biurowy,
- bezpieczne
warunki pracy na stanowisku,
- stanowisko
pracy znajduje się na parterze, budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją ruchu.
Wymagania
niezbędne:
- obywatelstwo
polskie (nie przewiduje się możliwości zatrudnienia cudzoziemców),
- pełna
zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność
za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie:
minimum wykształcenie średnie.
Wymagania
dodatkowe:
- bardzo
dobra znajomość obowiązujących przepisów:
-ustawy
z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
(Dz. U. z 2022 poz. 559 ze zm.),
-ustawy
z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz.U. z 2022 r. poz. 530),
-ustawy
z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych
(Dz.U. z 2022 r. poz. 1634
ze zm.),
-ustawy
z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości
(Dz.U. z 2022 r. poz. 1488),
-ustawy
z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług
(Dz.U. z 2022 r. poz. 931
ze zm.),
-ustawy
z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów
publicznych
(Dz.U. z 2021 r. poz. 289),
-ustawy
z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych
(Dz.U. z 2022 r.
poz. 583 ze zm.)
-ustawy
z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych
(Dz. U. z 2019 r. poz.
1781).
- znajomość
programów biurowych, w szczególności edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego,
- znajomość
programu „Księgowość budżetowa”,
- umiejętność
analitycznego myślenia,
- umiejętność
sporządzania sprawozdań i analiz,
- umiejętność
stosowania prawa w praktyce,
- bardzo
dobra umiejętność organizacji pracy,
- umiejętność
pracy w zespole oraz współpracy z innymi pracownikami,
- komunikatywność,
odpowiedzialność, samodzielność.
Zakres
zadań wykonywanych na stanowisku:
- przyjmowanie
i sprawdzanie dowodów księgowych,
- weryfikowanie
pod względem formalnym i rachunkowym dowodów księgowych,
- dokonywanie
czynności dekretacji dowodów księgowych,
- księgowanie
dokumentów księgowych,
- przygotowywanie
w systemie bankowym przelewów z zachowaniem terminów płatności,
- archiwizowanie
dokumentacji księgowej,
- sporządzanie
sprawozdań finansowych,
- sporządzanie
sprawozdań budżetowych,
- rozlicznie
podatku od towarów i usług:
-sporządzanie
i wystawianie faktur,
-prowadzenie
rejestru sprzedaży i zakupu,
-sporządzanie
deklaracji vat-7.
Oferta
kandydata musi zawierać:
- list
motywacyjny,
- curriculum
vitae,
- kwestionariusz
osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopie
dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie
wykształcenia,
- kopie
dokumentów potwierdzających staż pracy tj. świadectw pracy i/lub w przypadku
pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające
wymagany staż pracy,
- osoby
niepełnosprawne – kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli
kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2
ustawy o
pracownikach samorządowych,
- oświadczenie
kandydata o posiadaniu obywatelstwa
polskiego, pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw
publicznych
- oświadczenie
kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne
przestępstwo skarbowe,
- podpisane
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w
załączonych dokumentach (np. CV) – jeśli w zakresie tych danych zawarte są
szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO,
- podpisaną
klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych.
Pani(a) dane będą przechowywane do
zakończenia procesu rekrutacji.
Kserokopie dokumentów winny być
poświadczone za zgodność z oryginałem (poświadczenia może dokonać osoba
składająca dokumenty).
Dokumenty zawarte w zamkniętej
kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z
dopiskiem „Nabór na stanowisko referenta ds. księgowości”, należy składać
osobiście
w sekretariacie Centrum Usług Wspólnych Gminy Ujazd (pokój numer 1) lub
przesłać na adres Centrum Usług Wspólnych Gminy Ujazd, Osiedle Niewiadów 27,
97-225 Ujazd, w terminie do dnia 19 grudnia 2022
r. do godz. 15.30.
Za datę doręczenia uważa się datę
otrzymania dokumentów przez Urząd (datę
wpływu). Dokumenty doręczone po w/w terminie składania dokumentów nie będą
rozpatrywane.
Ogłoszenie o naborze [PDF]
Oświadczenie przetwarzania danych osobowych [PDF]
Kwestionariusz dla kandydata [PDF]
Klauzula informacyjna [PDF]
Wyświetlony: 5976
Dodany 09.12.2022 15:42:26 przez Angelika Woźniak-Podolczak
Autor dokumentu Angelika Woźniak-Podolczak
Ważny do: bezterminowo
Modyfikacja: 09.12.2022 15:57:04 przez Angelika Woźniak-Podolczak
Historia zmian [3]